Wersiano
Active Contributor
|
 |
« on: February 04, 2012, 03:39:17 PM » |
|
Vandaag even wat tijd genomen om een nieuwe upload te maken en wel het nummer "Crazy" er zitten jammer genoeg een paar schoonheidsfoutjes in. Ps, de geluids-opname moet ik toch nog een keer aan werken, ik neem momenteel op met een Digitale foto camera waar ook een video functie opzit. Maar dat kan de pret niet drukken. Veel kijk en luister plezier. Jelle 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martinus
Sponsors
Organ Veteran
Solton Ketron X1
|
 |
« Reply #1 on: February 04, 2012, 05:10:12 PM » |
|
Ha die Jelle,
Wat een leuk nummer. De naam zei mij niets. Maar het nummer ken ik. Je gebruikt ook mooie accoorden. Fantasties.
Groeten van Martin.
PS, Als het nummer op papier staat, zou jij het mij dan toe willen Sturen? Bijvoorbaat bedankt.
|
|
|
|
|
|
Solton Ketron X1 Technics SX-C600 Honher Student 32 bassen Settimio Soprani 80 bassen
|
|
|
dpolak
Sponsors
Organ Veteran
|
 |
« Reply #2 on: February 04, 2012, 05:25:10 PM » |
|
Hallo,
Jelle, mooi nummer. Is echt een gouwe ouwe van Patsy kline. Dit ritme past daar echt bij.
Even voor wat betreft verbetering van de geluidskwaliteit: Misschien is het mogelijk om vanuit de uitgang van je Lowrey een kabelje te trekken naar de ingang van je geluidskaart en dan zot het geluid rechtstreeks op te nemen. En dan het beeld en het geluid met een of ander programmaatje te mixen. Het staat mij bij dat Organist Jan het ook op die manier doet, maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt voor de upload.
|
|
|
|
|
|
Groeten van Duncan en een kop van Job
|
|
|
Wersiano
Active Contributor
|
 |
« Reply #3 on: February 04, 2012, 05:49:34 PM » |
|
Hoi Martin, Bedankt voor jou reactie, maar wat betreft bladmuziek van dit nummer kan ik jou helaas niet helpen. Misschien zijn hier wel portallers op het forum die het bladmuziek wel hebben.
Zelf heb ik 2 Dvd,s over het leven van Patsy Cline ze was een zeer begaafde zangeres.
Ook Duncan, Bedankt voor jou fijne reactie. Wat jij schrijft in jou bericht klopt inderdaad, Jan neemt het geluid rechtstreeks op de PC en Filmt er zo naast en op de Pc gaat hij verder om het geluid weer onder de film te plaatsen, en ja dan moet het wel synchroon lopen voor een mooie resultaat. Zal het eens gaan proberen want daarmee krijg je een veel beter geluids weergave
Jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kievit
Respected Contributor
|
 |
« Reply #5 on: February 05, 2012, 01:30:24 AM » |
|
Kan inderdaad de pret niet drukken via een fotocamera klink iets te scherp in de oortjes, maar ach als amerikaan zal hij best warm aanvoelen en klinken 
|
|
|
|
|
|
Groetjes van jacques en knorretjes van misty,droppy en firby
|
|
|
Wersiano
Active Contributor
|
 |
« Reply #6 on: February 05, 2012, 11:03:07 AM » |
|
Hallo Henk en Kievit, Jullie ook bedankt voor de fijne reactie. O ja Henk de Link die jij geplaatst had kon ik al en moet zeggen dat dit werkelijk fantastisch klinkt. Het nummer Crazy blijft ontzettend mooi (old school zoals Silvester wel eens zegt  ) Toevallig kon ik het nummer Crazy maar wist niet wie dit song, uiteindelijk op Youtube gekeken en toen kwam ik er pas achter dat het door Patsy Cline werd gezongen en ik heb toe meerdere liedjes van haar bekeken en uiteindelijk ben ik nu helemaal in de sfeer van Patsy. Ondertussen bezit ik een aantal DvD's en ik heb een dubbel CD weten te bemachtigen. Wel grappig allemaal, maar haar muziek spreekt mij ontzettend aan. "Old School" Groetjes, Jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silvester
Moderator
Organ Veteran
|
 |
« Reply #7 on: February 05, 2012, 06:23:05 PM » |
|
G E W E L D I G Yups...Old-Skool en dan zo'n prachtig nummer van Patsy Cline (ook weer een heerlijke Country-stroming) Lekker gespeeld.....en ik kom helemaal in de sfeer, eens kijken hoelang dit nummer weer in mijn bolletje zit. Ik loop al een paar dagen met ''Ein Stern'' dankzij Jan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilwas
Forum Member
|
 |
« Reply #8 on: February 05, 2012, 09:50:28 PM » |
|
Prachtig. En zeer gevoelig gespeeld. Hartelijk dank voor dit mooie nummer.
Hilbrand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wersiano
Active Contributor
|
 |
« Reply #9 on: February 06, 2012, 01:05:04 PM » |
|
Silvester en Hilbrand, Ontzettend bedankt voor de fijne reactie... Het is eerst voor mij even wennen op de Lowrey maar ik voel mij er steeds meer op thuis. De Lowrey beschikt over heel veel kant en klare registraties waarmee je zo kunt spelen, ook als je iets wilt aanpassen gaat in een hand omdraai. Ben dus ook zeer tevreden met de Lowrey en dat had ik van te voren nooit in kunnen schatten. Jelle 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JOHN-HAMMOND
Organ Veteran
Hammond
|
 |
« Reply #10 on: February 06, 2012, 06:35:09 PM » |
|
Ha die Jelle heel leuk dat het orgel zo goed bevalt. De klanken die eruit komen klinken lekker in mijn oortjes hoor  Van mij mag je dat wel vaker doen. 
|
|
|
|
|
|
John Borghuis
Muziek is het mooiste wat er is, je kan er alles in kwijt. __________________ Hammond m102 line6 rotomachine autovarie 64 Hammond B200 neo ventilator Yamaha psr 2000 Casio ctk
|
|
|
Wersiano
Active Contributor
|
 |
« Reply #11 on: February 06, 2012, 07:39:26 PM » |
|
 Ha John, Dank je wel voor je fijne reactie  Er zullen vast meer uploads komen van de Lowrey. Tige dank... En nu maar hopen dat de Elfstedentocht komt. De Berenburg staat koud  Jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin
Senior Contributor
|
 |
« Reply #12 on: February 06, 2012, 10:08:17 PM » |
|
Hoi Jelle,
Prachtig gespeeld, dit mooie nummer van Patsy Cline. Mooi orgel ook trouwens !
Groetjes, Martin
|
|
|
|
|
|
Hammond Colonnade orgel Schimmel K125DN piano Hohner Verdi VN accordeon
|
|
|
Organist Jan
Organ Veteran
Playing the organ is my biggest Hobby.
|
 |
« Reply #13 on: February 14, 2012, 03:56:59 PM » |
|
Haaa Jelle,
Weer een mooie upload, en een prachtig nummer van Patsy Cline. Jammer van de slechte geluidskwaliteit, dat is echt balen man. Ik ben daar zelf ook behoorlijk lang mee bezig geweest om dat goed voor elkaar te krijgen. Jij weet inmiddels wel hoe dat zou kunnen, daar hebben we het al over gehad. Alleen nog een goed progje vinden voor op de Mac.
Groeten, Jan.
|
|
|
|
|
|
Have fun, no matter what you are doïng!!
My gear: A real (part selfmade) Tyros4-ORGAN ! There is no second one like this in the whole world.
|
|
|
Wersiano
Active Contributor
|
 |
« Reply #14 on: February 15, 2012, 10:43:32 PM » |
|
Martin & Jan, Ook bedankt voor jullie complimenten, ondanks de geluids-weergave. Ach daar moeten we maar door heen prikken.  Ik denk maar zo, als ik er maar plezier aan beleef en daar gaat het tenslotte om. Bedankt nogmaals... Muzikale groet, Jelle 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|